Ik begon 25 jaar geleden met mezelf in een piekstaat en trainde in de afgelopen jaren meer dan 45 groepen in conversationele hypnose... In dit programma; het piekstaat klantcontact systeem bemeester jij de als ondernemer de 4 belangrijkste onderdelen waarmee je super effectief -en doeltreffend bent naar je klant of cliënt toe.
Je eigen piekstaat managen; ik leer je snelle en praktische mind - technieken waarmee je altijd in de beste stemming bent en de beste prestaties levert. Hiermee voel je je goed (super powerful) en heb je plezier in de omgang met je cliënt en klant.
Je hebt snel een uniek klant inzicht omdat ik je het overzicht geef van alle problemen die je client of klant maar kan hebben. Zelfs jarenlange oude onbewuste angsten en blinde vlekken van je cliënt leer ik je binnen enkele minuten herkennen met behulp van mijn klant inzicht syteem. Het is mijn eigen spiekbriefje wanneer ik in gesprek met mijn client ben. En je cliënt of klant zal vaak niet eens weten dat jij indirect.
(met behulp van gesprekshypnose en geavanceerde gesprekstechniek aan de diepstliggende oorzaak van zijn probleem werkt en daarmee verbluffende resultaten bij je cliënt krijg in zeer korte tijd. Simpel weg om dat je misschien alleen al 5 jaar zou moeten werken om je client tot dat bewustzijn over zich/haarzelf te laten krijgen. Met het klant-inzicht-systeem bespaar ik je jarenlang onderzoek naar de psychologie van alle problemen die er maar bestaan. Ik leer je ook gelijk alle oplossingen erbij ideaal om je behandelingstraject en strategie bepaling in één keer overzichtelijk te krijgen met welke (coaching) methode je dan ook werkt.
Dit heeft als voordeel voor jou dat je als ondernemer snel je oplossingen , adviezen, diensten, consultatie, trainingen en educatie programma's verkoopt, aan wie dan ook!
Ik begon 25 jaar geleden mezelf in piekstaat mind-set technieken te bemeesteren. Ik ontdekte de kracht van gesprekshypnose om directe positieve invloed op klanten te hebben. Ook praktische zelfhypnose achtige technieken om in piekstaat op te treden tijdens mijn trainingen, presentaties en het coachen van mijn klanten met vaak diepzittende problemen, sabotage patronen en blinde vlekken.
Met gesprekshypnose heb je ultiem klantcontact waarmee je veel meer voelding haalt ui je klantcontact omdat je veel meer bijdraagt aan je client of klant. In de eerste kennismaking maak je je client direct ontvankelijk, suggestief en enthousiast door de manier hoe je het gesprek voert (als een mensenfluisteraar). Je cliënt voelt inspiratie en motivatie om zich te laten begeleiden of leiden door jou voor de verbetering van zijn of haar leven dmv je diensten, coaching of product.
En dit altijd gebaseerd op een win-win relatie, een goede blijvende reputatie en vooral impact en doeltreffende resultaten bij je cliënt . Je voelt je goed om zo te kunnen bijdragen aan mensen tijdens jouw klantcontact en tegelijkertijd je eigen onderneming te laten groeien. Ik wilde in een piekstaat maximaal aan mijn klanten bijdragen en leerde van de beste op aarde om dat te doen. Technieken voor onmiddellijke positieve invloed.